Πολιτική αποστολής
Η Uniqueens ("εμείς" και "εμάς") είναι ο χειριστής του (https://www.uniqueens.gr) ("Ιστότοπος"). Με την παραγγελία μέσω αυτής της ιστοσελίδας θα συμφωνήσετε με τους παρακάτω όρους. Αυτά παρέχονται για να διασφαλιστεί ότι και τα δύο μέρη γνωρίζουν και συμφωνούν σχετικά με αυτήν τη ρύθμιση για την αμοιβαία προστασία και τον καθορισμό προσδοκιών στην υπηρεσία μας.
1. Γενικά
Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων. Προσπαθούμε να διατηρούμε ακριβείς μετρήσεις αποθεμάτων στον ιστότοπό μας, αλλά από καιρό σε καιρό μπορεί να υπάρχει απόκλιση αποθεμάτων και δεν θα είμαστε σε θέση να εκπληρώσουμε όλα τα αντικείμενά σας κατά την αγορά. Σε αυτήν την περίπτωση, θα εκπληρώσουμε τα διαθέσιμα προϊόντα σε εσάς και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με το αν θα προτιμούσατε να περιμένετε την επαναφορά του αντικειμένου με παραγγελία ή εάν θα προτιμούσατε να επεξεργαστούμε μια επιστροφή χρημάτων.
2. Έξοδα αποστολής
Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται κατά την ολοκλήρωση της αγοράς, με βάση το βάρος, τις διαστάσεις και τον προορισμό των αντικειμένων της παραγγελίας. Η πληρωμή για αποστολή θα εισπραχθεί με την αγορά.
Αυτή η τιμή θα είναι η τελική τιμή για το κόστος αποστολής στον πελάτη.
3. Επιστροφές
3.1 Επιστροφή λόγω αλλαγής του νου
Η Uniqueens θα δεχτεί ευχαρίστως επιστροφές λόγω αλλαγής του πνεύματος, αρκεί να μας παραλάβει αίτημα επιστροφής εντός 10 ημερών από την παραλαβή του αντικειμένου και να μας επιστραφεί σε αρχική συσκευασία, αχρησιμοποίητο και σε κατάσταση μεταπώλησης.
Η επιστροφή αποστολής θα πληρωθεί με έξοδα των πελατών και θα πρέπει να κανονίσει τη δική τους αποστολή.
Μόλις ληφθούν και γίνουν αποδεκτές οι επιστροφές, οι επιστροφές χρημάτων θα υποβληθούν σε επεξεργασία για την αποθήκευση πίστωσης για μελλοντική αγορά. Θα σας ειδοποιήσουμε μόλις ολοκληρωθεί μέσω email.
(Uniqueens) θα επιστρέψει την αξία των επιστρεφόμενων αγαθών αλλά ΔΕΝ θα επιστρέψει την αξία τυχόν αποστολής που έχει πληρωθεί.
Λόγω της φύσης των προϊόντων και των λόγων υγιεινής, δυστυχώς δεν μπορούμε να δεχτούμε την επιστροφή χρημάτων για τους παρακάτω τύπους προϊόντων μετά την αποστολή στον πελάτη:
1- Handmade Σάλι
2- Βραχιόλι βελονάκι Bead χωρίς αλυσίδες
3 - Σκουλαρίκια κάθε είδους
4- Τσάντες Wayuu
3.2 Επιστροφές εγγύησης
Η Uniqueens θα τιμήσει με ευχαρίστηση τυχόν έγκυρες αξιώσεις εγγύησης, υπό την προϋπόθεση ότι μια αξίωση υποβάλλεται εντός 90 ημερών από την παραλαβή των αντικειμένων.
Οι πελάτες θα πρέπει να προπληρώσουν την αποστολή επιστροφής, ωστόσο θα σας αποζημιώσουμε μετά την επιτυχή αξίωση εγγύησης.
Κατά την επιστροφή παραλαβής αντικειμένων για αξίωση εγγύησης, μπορείτε να περιμένετε από την Uniqueens να διεκπεραιώσει την αξίωση εγγύησης εντός 7 ημερών.
Μόλις επιβεβαιωθεί η αξίωση εγγύησης, θα λάβετε την επιλογή:
(α) επιστροφή χρημάτων στον τρόπο πληρωμής σας
(β) επιστροφή χρημάτων σε πίστωση καταστήματος
(γ) ένα αντικείμενο αντικατάστασης που σας έχει αποσταλεί (εάν υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα)
4. Όροι παράδοσης
4.1 Χρόνος διέλευσης εσωτερικά
Γενικά, οι εγχώριες αποστολές βρίσκονται υπό διαμετακόμιση για 2 - 7 ημέρες
4.2 Χρόνος διέλευσης διεθνώς
Γενικά, οι παραγγελίες που αποστέλλονται διεθνώς βρίσκονται υπό διαμετακόμιση για 4 - 22 ημέρες. Αυτό ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με τον αγγελιαφόρο που έχετε επιλέξει. Είμαστε σε θέση να προσφέρουμε μια πιο συγκεκριμένη εκτίμηση όταν επιλέγετε τον αγγελιαφόρο κατά την ολοκλήρωση της αγοράς.
4.3 Χρόνος αποστολής
Οι παραγγελίες αποστέλλονται συνήθως εντός 2 εργάσιμων ημερών από την πληρωμή της παραγγελίας
Η αποθήκη μας λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις κανονικές εργάσιμες ώρες, εκτός από τις εθνικές αργίες κατά τις οποίες η αποθήκη θα είναι κλειστή. Σε αυτές τις περιπτώσεις, λαμβάνουμε μέτρα για να διασφαλίσουμε ότι οι καθυστερήσεις αποστολής θα περιοριστούν στο ελάχιστο.
4.4 Αλλαγή διεύθυνσης παράδοσης
Για αλλαγή αιτημάτων διεύθυνσης παράδοσης, μπορούμε να αλλάξουμε τη διεύθυνση ανά πάσα στιγμή πριν από την αποστολή της παραγγελίας.
4.5 Αποστολή κουτιού
Η Uniqueens θα αποσταλεί στην P.O. διευθύνσεις κουτιού που χρησιμοποιούν μόνο ταχυδρομικές υπηρεσίες. Δεν μπορούμε να προσφέρουμε υπηρεσίες ταχυμεταφορών σε αυτές τις τοποθεσίες.
4.6 Μη Διαθέσιμα
Εάν ένα είδος δεν είναι διαθέσιμο, θα αποστείλουμε τα αποθέματα άμεσα και θα στείλουμε τα υπόλοιπα αντικείμενα μόλις επιστρέψουν στο απόθεμα.
4.7 Υπέρβαση χρόνου παράδοσης
Εάν ο χρόνος παράδοσης έχει υπερβεί τον προβλεπόμενο χρόνο, επικοινωνήστε μαζί μας για να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε έρευνα
5. Ειδοποιήσεις παρακολούθησης
Κατά την αποστολή, οι πελάτες θα λάβουν έναν σύνδεσμο παρακολούθησης από τον οποίο θα μπορούν να παρακολουθούν την πρόοδο της αποστολής τους βάσει των τελευταίων ενημερώσεων που διατίθενται από τον πάροχο αποστολής.
6. Τα δέματα έχουν καταστραφεί κατά τη διέλευση
Εάν διαπιστώσετε ότι ένα δέμα είναι κατεστραμμένο κατά τη μεταφορά, εάν είναι δυνατόν, απορρίψτε το δέμα από τον ταχυμεταφορέα και επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας. Εάν το δέμα έχει παραδοθεί χωρίς να είστε παρών, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών με τα επόμενα βήματα.
7. Δασμοί και φόροι
7.1 Φόρος πωλήσεων
Ο φόρος επί των πωλήσεων έχει ήδη εφαρμοστεί στην τιμή των αγαθών όπως εμφανίζεται στον ιστότοπο
7.2 Εισαγωγικοί δασμοί και φόροι
Οι εισαγωγικοί δασμοί και οι φόροι για διεθνείς αποστολές ενδέχεται να καταβληθούν κατά την άφιξη στη χώρα προορισμού. Αυτό ποικίλλει ανάλογα με τη χώρα και η Uniqueens σας ενθαρρύνει να γνωρίζετε αυτά τα πιθανά κόστη προτού κάνετε μια παραγγελία μαζί μας.
Εάν αρνηθείτε να πληρώσετε δασμούς και φόρους κατά την άφιξη στη χώρα προορισμού σας, τα αγαθά θα επιστραφούν στην Uniqueens με έξοδα των πελατών και ο πελάτης θα λάβει επιστροφή χρημάτων για την αξία των καταβληθέντων αγαθών, μείον το κόστος της αποστολής επιστροφής. Το κόστος της αρχικής αποστολής δεν θα επιστραφεί.
8. Ακυρώσεις
Εάν αλλάξετε γνώμη πριν λάβετε την παραγγελία σας, είμαστε σε θέση να δεχτούμε ακυρώσεις ανά πάσα στιγμή πριν από την αποστολή της παραγγελίας. Εάν μια παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, ανατρέξτε στην πολιτική επιστροφής χρημάτων.
9. Ασφάλειες
Τα δέματα είναι ασφαλισμένα για απώλεια και ζημιά μέχρι την τιμή που αναφέρεται από τον ταχυμεταφορέα.
9.1 Διαδικασία για δέμα που έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά
Θα διεκπεραιώσουμε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση μόλις ολοκληρωθεί η διερεύνηση της διεκδίκησης από τον ταχυμεταφορέα.
9.2 Διαδικασία απώλειας δεμάτων κατά τη μεταφορά
Θα διεκπεραιώσουμε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση μόλις ο courier διενεργήσει έρευνα και θεωρήσει ότι το δέμα έχει χαθεί.
10. Εξυπηρέτηση πελατών
Για όλες τις απορίες εξυπηρέτησης πελατών, στείλτε μας email στο [email protected]